zondag 11 september 2011

Eén Spice Girls Sabine Hagedoren, Vanya Wellens, Yasmine, Geena Lisa en Saartje Vandendriessche in Kom Op Tegen Kanker Show @ Vlaamse Babes



Bekende Vlaamse Babes als de Vlaamse Spice Girls Sabine Hagedoren, Vanya Wellens, Yasmine, Geena Lisa en Saartje Vandendriessche in Kom Op Tegen Kanker Show.
In de strijd tegen kinderkanker is álles toegelaten. Vijf bekende Eén-gezichten staan klaar om vanavond een speciale act te brengen tijdens de Kom op tegen Kanker-show.

Weervrouw Sabine Hagedoren, Thuis-actrice Vanya Wellens en omroepsters Yasmine, Geena Lisa en Saartje Vandendriessche zetten hun versie neer van de Britse meidengroep The Spice Girls.

Sabine Hagedoren wordt Emma Bunton. 'Het is best leuk iets anders te doen dan voor de weerkaart te staan. Mijn zangtalent is beperkt, maar ik ga alles geven om een geloofwaardige Spice Girl neer te zetten.'

Saartje Vandendriessche is Mel C. 'Mijn enige voorwaarde om mee te doen was dat ik Sporty Spice mocht zijn.'

Vanya Wellens doet Victoria Beckham. 'Zingen is niet voor mij weggelegd, de act gelukkig wel.'

Yasmine wordt Mel B. 'Ik ga een andere haardos en kleurtje krijgen.'

Geena Lisa speelt Geri Halliwell, Ginger Spice. 'Ik zal een rosse pruik opzetten en een heel kort jurkje dragen.Dat laatste baart me zorgen, maar ik zal me als Ginger moeten kleden als ik Ginger wil zijn.'

Voort biedt de show reportages en bijzondere getuigenissen. Celie Dehaene vertelt over Maaike, haar kleindochter die overleed aan hersenstamkanker.

Ook Juul en Tim, twee kankerpatiëntjes die in dezelfde klas zaten, komen aan het woord. Marcel Vanthilt volgt de geldinzamelactie in het KBC-gebouw op, waar een BV-panel telefoontjes beanwoordt van kijkers die geld willen schenken.

Regi brengt een uniek duet met Nicole en Hugo en Hadise zingt voor het eerst Dum Tek Tek, het nummer waarmee ze Turkije zal vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival in Moskou.

De show wordt afgesloten met het campagnelied Ik wil jou niet kwijt, gezongen door Bekende Vlamingen en hun kinderen.





































Geen opmerkingen:

Een reactie posten