woensdag 2 december 2009

Véronique De Kock Vlaamse omroepster en fotomodel @ Vlaamse Babes


Als sympathieke beauty met brains is Véronique De Kock een graag geziene gast op tal van events. Toch houdt ze zelf af en toe liever de boot af voor een avondje gezellig ‘niksen’ in de zetel.

Tien jaar geleden werd Vlaamse babe Véronique De Kock tot Miss België 1995 gekroond. Vandaag heeft ze nog niets van die schoonheid verloren. De lezers van het mannenblad Ché verkozen haar onlangs tot mooiste vrouw ter wereld. Daarmee staat ze naast klinkende namen als Jennifer Lopez en Beyoncé Knowles, die in het verleden al aan de top van Ché’s ‘Hemelse Honderd’ stonden en op de Babe op de cover van Humo en P-Magazine.

Véronique De Kock (28) is echter veel meer dan een mooie verschijning. Ze houdt zich bezig met omroepen en presenteren voor de televisiezender VT4, is daarnaast druk in de weer met het organiseren van Miss Antwerpen, heeft een eigen kledinglijn én is één van de meest gevraagde ‘babes’ voor naakt fotoshoots allerhande (onder andere voor P-magazine en de Showbizzkalender). In februari 2005 werd ze voor het eerst mama. Haar zoontje Sébastien is vandaag haar belangrijkste ‘vrijetijdsbesteding’.

Wat was jouw eerste ervaring met evenementen?
‘Oei, daarvoor moet ik heel ver teruggaan. Ik denk tot 1993 of 1994 met de verkiezing van Miss Vlaanderen. Maar als je het hebt over het evenement dat mij in die beginperiode het meeste is bijgebleven, dan is dat zeker Miss België in 1995, een ervaring die je leven een heel andere wending geeft. In zo’n Missjaar word je razendsnel volwassen.

Ik ging als achttienjarig meisje helemaal alleen naar Miss World en Miss Universe. Er zijn dankzij die titel heel wat deuren voor mij opengegaan die voor anderen gesloten blijven. Vooral het feit dat ik de kans heb gekregen om een hele dag op te trekken met het Zuid-Afrikaanse boegbeeld Nelson Mandela, zal mij altijd bijblijven.’

Geen opmerkingen:

Een reactie posten